piątek, 17 kwietnia 2015

Rozdział 17

-Jak się czujesz? Wszystko gra ?
-Jest w porządku, trochę dziwnie się czuję... ale to znośne w miarę.
To dobrze już się bałem, że ciebie też dotknie... no nie ważne.
- Co ty tutaj robisz?- Wcięłam się  w jego zdanie.
-Widzisz, chodzi o to, że aktualnie nie jesteśmy na ziemi, jesteśmy ponad sferą ludzką, to trochę...ciężko to wytłumaczyć. Spokojnie, zrozumiesz z czasem, potem będzie łatwiej, bo z początku pewnie się nie połapiesz... Będę z tobą, o nic się nie martw ...
-Ale o czym ty mówisz? Co się dzieje?
-Pamiętasz sytuację w jeziorku? Jak glony oplotły ci ciało? Pamiętasz ranę na stopie? To wszystko nie działo się bezcelowo, każde zdarzenie w twoim życiu miało cię doprowadzić właśnie tutaj.
Posłuchaj mnie teraz uważnie, nie jesteś zwykłą mieszkanką Quintrix, z plemienia wody. Ja też nie jestem... mimo to różnimy się od siebie. Znasz historię twojej matki ?- i wtedy przez myśl przeleciał mi wątek mnie bujanej na rękach przez szczupłą, wysoką, czarnowłosą kobietę.
-Nie pamiętam jej, zmarła gdy miałam 5 lat.  Nie wiem o niej nic, pamiętam trochę babcię, to ona była ze mną po śmierci matki, to ona mnie wychowywała, nic poza tym.
-No właśnie, twoja matka Nerolai, nie była tylko twoją matką. Po jej śmierci, szaman uznał, że była wiedźmą, zniszczył wszelką pozostawioną po niej historię, wszystkie pamiątki. Bowiem przepowiednia głosiła, że:
"Wiedźma, stąpająca po ziemi Quintrix, będzie miała dzieci z nieprawego łona. 
Syn będzie przejawiał moc straszną, zniszczy wioskę i będzie dążyć do zagłady oraz zniszczenia całego świata. 
Córka natomiast odziedziczy nieziemską  moc wody i powietrza. 
Im głębsza głębia w oczach tym silniejszą siłę będzie dzierżyć"
-Ale moja matka... miała tylko jedno dziecko, no w sensie, że mnie...
-No właśnie, widzisz, nie tylko ty dzielisz krew swojej matki.
-Mam brata ?!
-Nazywa się Awarius, wyjechał gdy miałaś trzy lata. Z tego co wiem to mieszkał w Narewii. Nie wiadomo co z nim się teraz dzieje, czy w ogóle żyje... Teraz by miał 21 lat.
-O mój boże... I ja nic nie wiem !!
Po pierwsze, moja matka była wiedźmą! Po drugie, ja też jestem wiedźmą???? Po trzecie, mam brata, który ma zniszczyć świat! Co tu się dzieje?? Kim ty właściwie jesteś?! Skąd tyle o mnie wiesz??

4 komentarze: