czwartek, 26 marca 2015

Rozdział 1.

                         Dziewczyna o długich, ciemnobrązowych włosach, wybiegła na ulicę cała zapłakana. Ubrana była w delikatną, białą sukienkę, sięgającą jej do ud. Świecące oczy zalane głębią wody, jakby nieodwracalnie zgasły. Spojrzała w niebo i zamyślona podziwiała chmury, przechodnie patrzyli na nią, nie rozumiejąc jej uczuć.
                         Dziewczyna z oczami koloru najpotężniejszego z żywiołów czyli wody, to ja. Urodziłam się w Quitrix, miejscowości o bardzo rygorystycznych zasadach. Po pierwsze,plemiona, moja wioska jest podzielona na pięć plemion, z uwagi na żywioły ujawniające się w naszych oczach. W plemieniu "Wody", do którego należę jest najmniej osób, wszyscy mówią, że to przez unikatowość niebieskich oczu. Drugie plemię, to plemię "Życia", mieszkają tu tylko ci ludzie, którzy mają zielony kolor oczu. Trzecie plemię nosi nazwę Światła, należą do niego ludzie, posiadający żółtą bądź jasną iskrę w oku, na tle ciemniejszego koloru.
                        Czwarte plemię, to plemię "Deszczu" i zamieszkują je ludzie o szarych oczach. Piąta osada zaś,nosi nazwę plemienia "Śmierci". Należą tam osoby o czarnych, brązowych lub czerwonych oczach. To plemię jest najbardziej zaludnione. Przykro mi to stwierdzić ale ta najliczniejsza wioska,jak sama nazwa wskazuje, przynosi najwięcej strat dla Quitrix. Oczy, co to takiego by móc za ich kolor karać? Czy to zwykłe barwy otaczające czarną dziurę, czy może znaczą coś więcej? Tak naprawdę to jeszcze nikt nie zdołał rozwikłać tej zagadki.
Oczy, co to takiego by móc za ich kolor karać? Czy to zwykłe barwy otaczające czarną dziurę, czy może znaczą coś więcej? Tak naprawdę to jeszcze nikt nie zdołał rozwikłać tej zagadki.

1 komentarz:

  1. Cóż ja mogę powiedzieć? Tę historię, znam od dawna i cieszę się, że w końcu zmusiłam Cię na opublikowanie jej :P
    Wiesz co o niej myślę. Jest świetna :D
    Nic mi nie pozostaje, jak czekać na jej dalszy ciąg :)
    Życzę Ci dużo weny :)
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń